Referenser

Kundnöjdhet

Genom åren har Sida vid Sida hjälpt många uppdragsgivare med olika problem och vår målsättning är alltid en hög kundnöjdhet. Vi arbetar ständigt för att våra kunder ska uppleva oss som engagerade, professionella och lösningsfokuserade. Efter avslutad behandling följer vi alltid upp kundnöjdheten när det gäller samverkan och den vård och behandling som den enskilde har erhållit. Vi ser utvärderingsarbetet som en viktig del i vårt ständiga kvalitets- och förbättringsarbete. Nedan har vi samlat ett par referenspersoner som berättar om hur de har upplevt samarbetet med oss.

”Snäppet bättre än alla andra”

”Samarbetet med personerna bakom Sida vid sida har fungerat utomordentligt. Det har aldrig varit något krångel med tider och avtal, och aldrig några problem att arbeta ihop med en tredje part. Allra bäst funkar de när det är som svårast, när man inte kan ha en färdig strategi utan måste diskutera sig fram till vad som blir bäst för just den här individen. Nu låter det som att jag överdriver, men det gör jag inte. De är snäppet bättre än alla andra.”

Åsa Andersson, socionom med egen verksamhet

”Inte så fyrkantigt”

”I de här sammanhangen är det viktigt att vara ärlig, att göra som man säger att man ska. Det finns de som säger ja till allt och tar emot vem som helst. Så jobbar inte de som har startat Sida vid sida. Jag har fått hjälp med många utplaceringar, och samarbetet har alltid varit bra. När de tar sig an någon är det inte så fyrkantigt. Allt är möjligt, och man hittar individuella lösningar.”

Benny Forsberg, fd placeringssamordnare i Umeå kommun
Du är varmt välkommen att kontakta oss för att få kontaktuppgifter till ytterligare referenspersoner.